|
Кількість
|
Вартість
|
||
|
|
|||
Добрий день!
Замовляли 16.10.2025 р набір з 10 гілковидних хризантеми за привабливою ціною 199 грн. Оформила замовлення. Потім 17.10, коли зателефонував Менеджер, я ще додала до замовлення 10 шт шанованих хризантеми і 1 кг тюльпанів. Замовлення прийшло в неділю 2 коробки,склеєні скотчем. Я відкрила меншу- в ній цибулини тюльпанів. Відкрила частково другу коробку, побачила наявність хризантеми, але, на превеликий жаль, я їх не перерахувала відразу.З відкритої мною сторони коробки було видно упакований кущик хризантеми у плівку, тому я вирішила, що в цій коробці всі квіти.
Прийшовши додому і розпакувавши повністю коробку- виявилось , що мені прийшов тільки набір з 10 шаровидних хризантем- 9 шт були в одноразових горщиках і одна замотана в плівку.
Повернувшись на відділення пошти( думала, може там ще одна коробка десь залишилась лежати), мені запропонували працівники пошти або повернути все продавцю або вияснити у нього ситуацію. Відразу зателефонувати менеджеру, в якої дозамовляла товар. Вона вибачилась, і сказала, що створила заявку на відправу непоставлених 10 гілкових хризантем за їх рахунок.
Сьогодні ще раз телефонувала- менеджер перенаправили на старшого менеджера, яка слухавку не бере.
Я розумію, що в цій ситуації є частково і моя вина, але посилку я не вернула, бо мені потрібні ці квіти.
Тому звертаюсь до покупців- уважно перевіряйте і перераховувати відразу товар на відділенні пошти.
А магазину пропоную перевірити на чесність та порядність своїх працівників які роблять саме відправку квітів.
Замовляли 16.10.2025 р набір з 10 гілковидних хризантеми за привабливою ціною 199 грн. Оформила замовлення. Потім 17.10, коли зателефонував Менеджер, я ще додала до замовлення 10 шт шанованих хризантеми і 1 кг тюльпанів. Замовлення прийшло в неділю 2 коробки,склеєні скотчем. Я відкрила меншу- в ній цибулини тюльпанів. Відкрила частково другу коробку, побачила наявність хризантеми, але, на превеликий жаль, я їх не перерахувала відразу.З відкритої мною сторони коробки було видно упакований кущик хризантеми у плівку, тому я вирішила, що в цій коробці всі квіти.
Прийшовши додому і розпакувавши повністю коробку- виявилось , що мені прийшов тільки набір з 10 шаровидних хризантем- 9 шт були в одноразових горщиках і одна замотана в плівку.
Повернувшись на відділення пошти( думала, може там ще одна коробка десь залишилась лежати), мені запропонували працівники пошти або повернути все продавцю або вияснити у нього ситуацію. Відразу зателефонувати менеджеру, в якої дозамовляла товар. Вона вибачилась, і сказала, що створила заявку на відправу непоставлених 10 гілкових хризантем за їх рахунок.
Сьогодні ще раз телефонувала- менеджер перенаправили на старшого менеджера, яка слухавку не бере.
Я розумію, що в цій ситуації є частково і моя вина, але посилку я не вернула, бо мені потрібні ці квіти.
Тому звертаюсь до покупців- уважно перевіряйте і перераховувати відразу товар на відділенні пошти.
А магазину пропоную перевірити на чесність та порядність своїх працівників які роблять саме відправку квітів.
Дякуємо за ваші відгуки! Ми завжди раді отримати зворотній зв'язок, щоб покращити наші послуги та асортимент. Кожен ваш відгук дає нам стати кращими та надавати ще більш якісні квіти й рослини для вашого саду та дому.
Залиште свій відгук
Ваша думка важлива для нас!